Expo pristatytos SEO optimizacijos ir skaitmeninio marketingos naujovės

Šeštojoje metinėje konferencijoje „LiMA Digital Marketing Update’24“, kuri įvyks bus aptartos skaitmeninio marketingo strategijos ir naujausios tendencijos. Ši konferencija, kurią organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), šiais metais sutelks 19 skaitmeninio marketingo ekspertų iš Lietuvos bei užsienio, kurie pasidalins savo patirtimi ir įžvalgomis.

Šios konferencijos metu dalyviai virtualioje erdvėje turės galimybę išgirsti pranešimus apie aktualias skaitmeninio marketingo naujoves, tendencijas ir svarbiausias strategijas, kurias reikėtų įgyvendinti 2022 m. skaitmeninio marketingo kampanijose. Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, pabrėžia šios konferencijos svarbą, akcentuodama galimybę gilinti žinias apie skaitmeninio marketingo pokyčius.

Svarbią konferencijos dalį sudarys pranešimai apie efektyvius skaitmeninio marketingo rezultatus, „Google“ ir „Youtube“ kanalų naujoves, slapukų naudojimo internete pokyčius ir jų įtaką interneto reklamai bei auditorijos matavimui. „Mediabrands Digital“, „Google“, „Kantar“ ir kitų organizacijų atstovai dalinsis svarbiais patarimais ir strategijomis.

Be to, bus aptartos socialinių tinklų naujovės, pavyzdžiui, „LinkedIn“ algoritmo atnaujinimai, „Meta“ reklamos tendencijos, „TikTok“ turinio kūrimo būdai ir „Snapchat“ papildytos realybės galimybės. Ekspertai iš „HTTPOOL“, „Facebook“, „TikTok“, ir „Snapchat“ pasidalins savo žiniomis apie tai, kaip efektyviai pasinaudoti šiais kanalais.

Konferencijoje taip pat bus aptartos video marketingo strategijos, naujausi grafinio dizaino sprendimai, turinio kūrimo tendencijos ir būdai, kaip efektyviau bendradarbiauti su marketingo agentūromis. Praktiniai patarimai bus suteikti skaitmeninio marketingo specialistams, siekiantiems optimizuoti savo darbo procesus ir pasiekti geresnių rezultatų.

Konferenciją užbaigs serija praktinių pranešimų, kuriuose bus dalijamasi patarimais apie reklamos biudžeto planavimą, klaidų vengimą skaitmeninės rinkodaros kampanijose, vartotojo patirties gerinimo strategijas, efektyvų tiesioginės rinkodaros kanalų valdymą ir SEO optimizacijos principus elektroninėje prekyboje.